Welcome to my blog (:

Tuesday 19 April 2011

Hampir Pengsan :((((

Hari niyy sejarah , hurmm mcm biase lhaaa
kumpulan kite orng kene berdiri .. padahal aku tgk ..
kat tempat kite orng tk byk pon sampah ...
thenthen .... cite pasal tjuk aku niyy ...
time cikgu tgh bercite tuhh .... 
dalam bape jam eyh ????? ntah lhaa aku ponn tk ingt ..
aku nak termunth .. thenthen dlm bape minit uhh
mata aku tetiba jadi kabur2 ...
then aku rasa dunia niyy daa mcm berputar ..
aku pon kata lhaa dlm hati ....
" eyh , apsal niyy ??? "  
then aku mcm nak terjatuhh ...
aku duduk lhaa .. then cikgu kata apsal duduk ??
aku diam je ... daaa lama skit uhh ..
cikgu biar kan aku .. pastu aku tgk lhaa
kat sekitar aku ... kabur je ... !! aku pon daa tkut lhaa
ye lhaaa .. aku mne pernah jadi mcm niyy
pastu aku tertido ....
daa lama uhh kepala aku daa elok just pening2 skit ..
aku pon bgn ... time uhh aku tgh khayal gak lhaa ..
thenthen daa lama skit uhh ...
kite orng solat ... sumpah taa larat doe ..
nak tunggu imam .. hurm lambt siot dye baca ..
daa lhaa aku tgh pening .. 
aku pon tk ikut imam ....pastu 
lepas daa habes solat uhh .. aku gy basuh muka japp
sementara dorang masih solat agy ....
lega skit rasanye .. kalo takk mmg tak larat siott
rasanye cam nak terjatuhh ...
andand kayh lhaa bye :)))

No comments:

Post a Comment