Welcome to my blog (:

Sunday 17 April 2011

Ade aku kesah ke ?????

Ade aku kesah ke ???? nak tahu sebb ape aku 
tuliz tajuk dye cam uhh ??? sbb
ade sorunk dax kelaz aku niyy .... dye kata
aku btax ... hahah aku kesah ape 
kau nax kata aku btax .... diri kau bkannye diri 
aku kan ... nak halang kau .... Hahaha ...
aku tahu lhaa kau jelez sebb aku niyy BTAX ....
sebb tuhh lhaa kau kata aku btax kan ???
hahahaha ... Kalo kau nak sgt orng panggil kau
Batax , aku boleyh tolong ... senang jeee !! 
Andand .. kau kata aku ape ??? btax berani ???
hahaha , masalah nye btul .. kau tuhh yng 
pengecut ... then nak kata aku yng pengecut ...





weyh , aku tak nak lhaa cari gadoe nan kau 
tapi kau tuhh membuat kan aku meluat at kau ..
andand kau pon meluat at aku ....
kesah ape aku ... janji aku nak kau berubah ..
kalo kau berubah .. aku pon boleyh berubah ...
berbaek nan kau ... lhaaa ...
aku pon tak nak lhaa orng benci aku ..
mcm mne aku benci at kau .... !!!!!
andand kau tak kesah ape yng aku ckap kan ???
hahhah , terima kaseh sesgt ... !!! 

No comments:

Post a Comment