Welcome to my blog (:

Saturday 16 April 2011

Sleepover ! ♥

 



Semalam Yasmin [ My twins ! ] sleep0ver
at my h0use .. Heheh ^^ ..
We take s0me picture .. and
kite orng practise menari .. !!
lagu .. w0nder girls ... :)))
susah gile doe dye nye step .... 
pening gile kite orng ... hahah
then kite orng practise sampai pukul 1 lebiyy
mmg tk de keje kan ?? yeah , I know that !
hahaha ... hurmmm , best gile lhaa tyme niyy
Aku tk kn lupa kan kite orng nye Sweet Memories !
Heheh ^^ ... Then kite orng tido .. bapak arh !
sejuk gile wa ckap nan lu ! ..
sebaek de 2 selimut .. kalo takk ..
mmg tarik menarik selimut lhaa !
padahal pasang kipas je kot ..
kalo at umah yasmin uhh ...
pkai Air-cond , tk de lhaaa sejukk
mcm niyy .. siyez ! kite orng due berselubung
dalam selimut .. haha ! ^^
 
 
-______________________________-
singkat kan cite ! Hee~
kite orng daa balek dari skowla ...
then mandi kolamm ... hahah sejukkk !!!! ^^
pastu lepak at taman dulu .. [ mne tak sejukk ! ]
then daa lama uhh .. kite orng mandi ...
lepaz daa makn .. aku nan yasmin masuk dlam bilik !
tgh maen2 uhh ... [ jgn fikir " Blue " sudaa ! ]
kite orng tertido , yasmin elok2 set jam pukol 4 ..
kite orng bangun pukol ...........
5.49 !! ^^ hahaha ...
set jam je lebiyy ... tapi tk bangun ... 
bengong ! andand kite orng terjaga ponn
sebb mak yasmin call .. then aku hanta yasmin balikk ... 
sampai taman je aku hantar dye ... ^^
lepaz daa hantar dye tuhh .. aku gy masuk bilik 
truz sambong tido ! Haha ! ^^
tido punye tido ... daa pukuol 9.45 ...
hahah tu ponn sebaek jaga .. sbb nak mkn ..
kalo tk , tk thu lhaa bangun kol bape ...
alaa , aku tido uhh bkannye ape ... penat 
sbb pagy tadi ikut yasmin dy kwad kaki ....
btw best gakk ikut dorank ! .. Hehe~
kayh lhaa , sampai sini je lhaaa ..
nanti update agy kayh .. :)))
ByeBye :DDD   



No comments:

Post a Comment